Plată & livrare

Produsele comandate se livreaza conform modalitatii de livrare aleasa de catre dvs. la inregistrarea comenzii:

Livrarea prin Cargus Urgent : livrare in 1-2 zile lucratoare, in toate judetele din Romania. Comenile plasate pana la ora16:00 vor fi preluate de Cargus in aceiasi zi, comenzile plasate dupa ora 16:00 vor fi preluate in urmatoarea zi lucratoare.  Daca localitatea de destinatie nu are sediu Cargus, termenul mai sus precizat se poate depasi. Costul transportului este de 20 lei, iar pentu comenzi de peste 300 lei transportul este gratuit. Comenzile facute in ziua de SAMBATA sau DUMINICA vor fi expediate doar in ziua de luni; la fel si comenzile de VINERI DUPA ORA 14:00.

 

*In luna decembrie in preajma altor sarbatori, datorita volumului mare de livrari ale curierilor Cargus , este posibil ca termenele obisnuite sa fie depasite.

 

Informatii privitoare la livrare:

Livrarea se face de catre o societate de curierat, la domiciliul clientului, in termen de aproximativ 48 ore de la expedierea comenzii si poate ajunge la destinatie dupa maxim 72 ore.  In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste informatii inainte de finalizarea comenzii.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care, unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc, veti fi instiintat in acest sens pentru a sti cum sa procedam in continuare: fie trimitem comanda fara produsul/produsele lipsa fie mai plasati o comanda cu alte produse in schimbul celui/celor lipsa, iar costul transportului de la a doua comanda il vom anula, cumuland cele doua comenzi. Nu putem adauga produse la comanda dvs. decat in baza unei comenzi facute online de dvs.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 72 ore de la primirea coletului.

 

Pentru sesizarea deteriorari produselor  cu dovada necesara ( poza ) la primirea colectului ne puteti trimite e-mail  sau la numarul afisat ( gasiti in sectiunea  CONTACT )

office@farome.ro

Returul trebuie sa fie însotit de urmatoarele documente:

– factura (original sau copie);

– chitanta de la curier (original sau copie);

În cazul în care nu respectati conditiile de retur, nu vom accepta returul dumneavoastra.

 

CUM PLATESC?

Ramburs: Plata se va face in numerar direct curierului la livrarea coletului. Costurile de transport pentru clientii care vor opta pentru plata ramburs va fi de 20 Lei/ Colet. Totalul comenzii cat si transportul vor fi achitate cash curierului in momentul livrarii coletului.

Pentru comenzile in valoare de 300 Lei transportul nu se plateste.